ART-BY-VANESSA

139 besökare?!
 
Jag kollade min statistik nu och whaaat? 139 besökare idag?

Igår och resten av alla andra dagar har jag haft högst 40 st besökare. Jag blir glad men fattar inte liksom varför jag fått så många haha.. Kanske jag hamnat någonstans på blogg.se's sidor eller något idag? Aja! Kul iallafall! :)
johanna

härligt, du förtjänar fler besökare, du har så fin blogg och tar fantastiska foton!

Nicole

Hahhaha länkade dig på min fb sida :)
https://www.facebook.com/Nickys.se?ref=hl

Tack än en gång för de fina bilderna du tog :)

Kram,

Nicole

Svar: joo såg det! gud så snällt, tack så himla mycket! :)
Sååå lite så :) Jag är glad att du gillar dem!
Vanessa Ljundahl

malin

gööt :) o vilken härlig bild!

herp

Grattis! :D

Rebecca

härligt! som sagt i kommentarerna innan. du förtjänar mer och dina bilder är otroliga!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress