ART-BY-VANESSA

första skoldagen avklarad
Arkivbild

Nu är första skoldagen avklarad och nu sitter jag hemma och kollar på Family Guy.

Det vi gjorde idag var att gå runt i skogen i typ två timmar, leta saker på bokstaven K, gå runt i olika stationer, gå långa promedare påväg till stationer i typ 20 graders värme.. ja.. Det var kul att lära känna folk men jag gillar att hålla mig inne i skolan om jag ska va ärlig haha.. Ja men imorgon börjar nog skolan på allvar. 

Vill bara berätta att jag igår joggade hela 2 km! Stolt chey jajjemen! Och jag funderar också på att kanske sluta blogga och typ bara posta på hemsidan och min Facebook sida. Blogga är inte min grej, det är liksom bara ett ställe att visa upp bilderna. 
Kajsa ♠

JAG VILL OCKSÅ GÅ SKOLA D: bwäääh

Svar: men sak du int börja universitetet?? D:
Vanessa Ljundahl

Sarah

Ååh vilken fin bild!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress