ART-BY-VANESSA

Lovely.
Foto: Jag själv// Modell: Tove Gustafsson // Smink: Isabelle Blomqvist/Nyx Cosmetics // Hår: Denise & Sarah/Salongen

Här har ni fina Tove som modell!

Jag kände att jag ville byta modell ett tag just eftersom man tröttnar på att redigera samma ansikte om och om igen. Men jag ska visa mer bilder av fina Alicia senare! 

Jag har i stortsätt kollat på PLL hela dagen.. Skööönt! Älskar den serien. Men imorgon blir det inget sängliggandes framför serier, för då ska jag vakna tidigt för att fotografera Linus till hans CV och sedan hem till Samuel och fira Johan som fyller år! Då blir det ännu mera tårta! 

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och titta på ett avsnitt till iallafall. hehe.. Och skriv gärna här under vad ni tycker! Och jag ska fixa ett inlägg senare med för och efter bilder ;)


:)

Vilken säsong är du på pll? :)

Svar: säsong 2 är jag på nu :D
Vanessa Ljundahl

Double Up - Lina och Malin

Jag önskar dig en trevlig kväll!

Svar: tack detsamma !
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress