ART-BY-VANESSA

Nailart
 
Denna brud är helt super bra på nailart så att det inte är sant.

Hennes videos är så stilrena så jag ser hellre på dessa videos flera gånger än andras videos. Ja, jag har gått och blivit galen i nailart och beställde nyss hem en konad stamp som jag velat ha i snart 2 år faktiskt! Nu fattas bara plattor med olika mönster på och konad nagelack. Hittade en massa billigt på Ebay!

Såååå ni får va beredda på att en del tutorials + porträtt med nailart kommer komma upp på bloggen. Det kommer fortfarande vara en massa foton men med naglar också! Har en massa ideér på olika looks, och gud vad jag har blivit inspirerats av dessa videos. Och jag har lärt mig väldigt mycket av att titta på dem. 

Jag kan länka er sakerna jag hittat och även min stamper! 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress