ART-BY-VANESSA

redigerade vs. oredigerade
 
Några önskade före och efter bilder på modellbilderna jag lagt upp då och då. 

Först ut Elivira! 
Jag har redigerat huden, håret, ögonen och läpparna.
Jag har lekt lite med färger och ljus för att skapa mer stämning i bilden just eftersom jag tycker att det är tråkigt med de vanliga neutrala färgerna helt enkelt. Ja gör alltid en svag vignettering i mina bilder för att skapa mer djup i bilden.


Skulle ni vilja se närmare bilder på hud osv ? Jag kan ju lägga in dem en och en istället för på rad.
emma

Det funkar inte.

Svar: Jag har kollat på både google chrome, internet explorer och firefox men det funnkar för mig :3 Men en sak som det kan vara är att du måst låta sidan laddas klart helt innan du för pilen över bilden. Om int det funkar så kan du testa att klicka på F5 :) Men jag tror inte det är problemet :)
Vanessa Ljundahl

Anonym

funkar inte på mac :/ safari alltså

Svar: hm.. men vet int vad jag ska göra då.. Kan du int typ låna någons dator och bara kolla snabbt ?
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress