ART-BY-VANESSA

Varma sommarkvällar

Nu har Samuels mamma äntligen stickat klart min kofta och den är sååååå fin!

Min nya favvotröja helt klart! Jag hade en likadan men jag råkade krympa den i tvätten efter första användningen.. Fatta hur ledsen jag vart.. Så nu blir det bara handtvätt (även fast det står ylletvätt som val på tvättmaskinen). 

Jag kika nyss runt lite på Ebay och hittade en massa billiga saker! Jag har beställt ett halvtonat gråfilter (20- 30 kr) , suuuperlångt löshår (35 kr) och en massa uggle smycken för bara 6kr/st på Ebay. Har ju beställt lösögonfransar förut, 10 par för typ 13 kr.. Så himla nice och det kom hem som det skulle och allt. Jag vågar inte köpa saker för hur mycket pengar somhelst just eftersom att man kan bli lurad och 6 kr bryr jag mig så inte mycket om liksom. 

Senare ska jag med Jesper och Samuel och leta cacher!
Vi ska väl åka runt med bilen lite överallt här i Umeå och leta skatter! Det är kul just eftersom att det är spännande och man blir så nyfiken haha.. Känns ju som att en stor skatt väntar men oftast är det bara en papperslapp och en penna. Men ibland kan det vara roliga saker i så som en leksaksgris och en peng haha.. 
 
Carro - en emo/scene bloggerska

Sjukt fina bilder!
Har någon någonsin sagt att du är fett lik Ashley Green? ^^ Kramisar Carro

Svar: men tack så mycket! Men oj haha ! Hon är ju så vacker ;O .. Men tackar! :)
Vanessa Ljundahl

FlizanLizan

Fina bilder :D

Svar: men tackar!
Vanessa Ljundahl

tovenorin

guuuuud va fin blogg, stor förebild. Och du är ju jätte vacker! Allt bra? :)

Svar: men tackar! :D jadå! allt är bara bra! själv då? :)
Vanessa Ljundahl

tovenorin

hej igen, skulle du kunna länka löshåret till mig? hittar inte ;)

Svar: Denna tror jag det är :)
http://www.ebay.com/itm/Human-Wear-Curly-Straight-Full-head-clip-in-on-hair-extensions-Bangs-Ponytail-/370755554400?pt=AU_Women_Accessories&var=&hash=item5652c0cc60
Vanessa Ljundahl

Josefin

Jättefin :D Älskar bilderna!

Sv: Åh, TACK :D Blir så glad!

kram

Svar: men åh tackar! :d Så lite så :)
Vanessa Ljundahl

ellenfelixson

åh så fin tröja!! och riktigt fina bilder med:)

Svar: ja visst e den fin :3 Tackar!
Vanessa Ljundahl

Kajsa

AHHHH så snygg. D:

Svar: tack Kajsa! :)
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress