ART-BY-VANESSA

Bufé bufé bufé buuuféeeee
Ni får en arkivbild.. 

Idag vaknade jag upp hos Cicci efter att ha soomnat vid 5 på morgonen haha.. Jag kom till henne runt kl 23 igår och prövade en massa kläder.. Fick med mig en sjukt fin tröja, en höst jacka, klackisar och mycket mer!! Älskar att få kläder hihi..
Jag fick ju en massa kläder av Sandras syrra också! Kanske ska visa i ett videoinlägg sen eller något haha..?

Iallfall, så tittade vi på The last song som man sett hundra gånger och som slutade vid 4-5 på morgonen. Därefter somnade vi och vaknade vid 2 på dagen! Nu ska vi snart bege oss till staan och äta mongolisk bufé! Vågar jag ta med kameran ? 
★ ADARAS.se - Where blog meets magazine! ★

Herregud vad fina bilder du tar!! :O Och sjukt snygg och stilren design har du också.

Svar: men tackar! :) Snart kommer bilderna upp på dig!! :) Vi får hoppas att du gillar dem :) tackar :)
Vanessa Ljundahl

Elionia

va fina bilder du tar! och va fin sminkning :)

Svar: men tack så mycket! Vad snäll du är!! :)
Vanessa Ljundahl

C

Så snygga bilder!

Svar: tack ! :D
Vanessa Ljundahl

˟ Photospiration

Vackert!

Svar: tackar :)
Vanessa Ljundahl

Janni

Otroligt vackra bilder, och du var riktigt duktig på att sminka! Förstår inte hur du lyckas ta sådär fina bilder på dig själv! Omöjligt haha ;)

Svar: men tackar! hehe.. Övning ger färdighet! Du skulle se mina första bilder.. usch haha.. :3 Men kul att du gillar dem!
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress