ART-BY-VANESSA

En liten bildbomb
Foto: Jag själv// Modell: Elvira Axelsson// Smink: Isabelle Blomqvist // Hårstylist: Denise & Sarah/Salongen

Här får ni 6 olika bilder på Elvira.


Jag har mycket kvar att redigera så ni får många utspridda inlägg istället för en megastor bildbomb. Det blir nog bäst så haha..

Guuud, så jobbigt det är att redigera hud och ögon om och om igen. Ni ska se sedan på för och efter bilderna och då kommer ni nog förstå hur mycket jobb jag lägger ned. Men det är ju kul såklart! 
 
Tine

Bilderna blev helt jäkla awesome! =)

Svar: men åh tack! Så glad jag blir :D När kommer dina bilder upp då??
Vanessa Ljundahl

melanie

så himla fina dom blev!

Svar: men tackar :D
Vanessa Ljundahl

johanna

fanastiskt vacker hon är!

Svar: ja eller hur! :D
Vanessa Ljundahl

Tine

Mina första har precis kommit upp :) Det blev också på Elvira (då jag hade minst bilder på henne) ^^

Svar: de vart jätte fina! :D
Vanessa Ljundahl

Klara

Så fin header alltså! Vad är det för typsnitt på texten som är i den? :]

Svar: men tack så mycket! :) Bara vanliga Garamond fast med stora bokstäver och lite mellanrum mellan bokstäverna :)
Vanessa Ljundahl

Vendela Nilsson

va fina bilder!

Svar: men tackar! :D
Vanessa Ljundahl

Jessica Fotar

Jättefina bilder! :)

Jessica Fotar

Jättefina bilder :)

Svar: tack så mycket! :D
Vanessa Ljundahl

emma

Fint. Kan du inte lägga upp före och efter bilder? :)

ottilia

åhh, så fint! så drömska. och jag vill också se före/efter bilder! alltid så kul att se :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress