ART-BY-VANESSA

green eyes
Skulle varit bättre med någon färg som stärker mina ögon som är gröna, kanske röd eller orange..

Men det fick bli grönt just eftersom jag inte orkade tvätta bort sminket som jag la dagen före. Men det vart coolt och tejp är nu min bästa vän! Mamma tyckte jag såg ut som kiss hahha.. Jag ser mig själv som en vacker fjäril! haha .. eller? 

Nej men kul att testa något annorlunda! Och ett tips för er som vill utveckla er i saker som ni tycker om. Kör ert egan race, och titta inte så mycket på hur andra gör. Jag testade att bara köra på med denna sminkning och sminkningen från förra inlägget, och det har aldrig gått så bra förut.

Jag har alltid börjat om och om igen då jag tittat på tutorials just eftersom jag känner mig så jävla dålig. Mina sminkningar blir fulare än vad dem är då jag ser på tutorials. Visst kan man hitta inspiration men försök att bara inprovisera. 

Föresten, vad tycker ni om min nya header!? Tjuuuusig va ?? 
 
Sofie

Jättefint ju!! Inte kiss haha :)

Svar: men tackar! Hehehe, okaay tack för att du sa det :) glad att alla inte tycker som mamman min haha
Vanessa Ljundahl

ottilia

såååå grym sminkning och coola självporträtt - fantastiskt kreativt!

Svar: haha tackar! Vad glad jag blir :3
Vanessa Ljundahl

Liie

Häftigt! Blir så impad av folk som kan sånt där. Själv kan jag inte ens lägga en enfärgad ögonskugga snyggt, riktigt kass på smink med andra ord :p

Svar: tackar! :) haha, jassååå, nej men jag har alltid varit bra på att teckna osv så kanske har med det att göra :) Du är säkert bra på andra saker ? :) Det gäller bara att öva :D
Vanessa Ljundahl

Lina

Så häftiga bilder!

Svar: tackar! :D
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress