ART-BY-VANESSA

Green like the grass.

Detta är då bilderna från min lilla fotoshoot på balkongen, efter jag tog bilderna med mina vänner myggorna

dagen har bestått av brännboll i typ 4 timmar, stan medd pojkvännen i en halvtimma, sovit, bokat biljetter till Stockholm och sedan ringt sjukvårdsupplysningen om en kontig huvudvärk som tillkommer ibland helt random, gör skit ont, och sedan försvinner efter 1-2 sekunder. Han i telefon sa att det kan va nå tryck , ungefär som bihåls infektion när man är förkyld, och att det kan förekomma ibland. Men att jag borde uppsöka läkare om det inte försvinner.

Jag är rädd. Jag är en sådan person som liksom tror att jag kommer dö hela tiden så detta är inte bra. Så ska kanske till vårdcentralen på onsdag, för annars kommer inte jag kunna slappna av i Stockholm. 

Är det någon som varit med om samma sak? Kanske är det för jag inte slappnar av eller något sånt, och det kanske blir bättre nu på lovet.. Gaaahhh.. 

Aja.. Jag ska som sagt till Stockholm, och där ska jag på grönan, skansen och kanske cosmonova (de sista två vill nog bara jag besöka haha) det ska bli helkul iallafall! En bra start på sommarlovet! 

 
Klara och Mikaela

Vad fin du e. Jätte fint smink ;D Vi följer din blogg på Bloggloving.se!
;D :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress