ART-BY-VANESSA

Makeup utbildning.
 
62.500 :-  är vad en sån här utbildning kostar. Och jag ska göra det för jag lever bara engång. Dock tänkte jag vänta ett tag och kanske tjäna ihop pengarna innan hehe (ganska självklart daaah..).. Både för lägenhet i Stockholm och för utbildningen. Fan att det inte finns i Umeå! Detta ska ni ju satsa på Ume! Inte nå jävla mer konst, visst det e fint men vi har så mycket nu så det räcker! 

Håller på att skriva en lång himla rapport i Fotografiskbild 1 som ska vara klar imorgon. Typ. Och man ska analysera och ha sig , och jag måste verkligen göra detta bra så jag får A.. Gah pressen.

Har aldrig fått A så känns som det är omöjligt just eftersom att vår kära lärare sagt att det är i princip omöjligt.. Men jag ska försöka visa honom att jag kan! MOHAHAHAHA.. *med manlig röst*
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress