ART-BY-VANESSA

Model me.

Fördelar med att bo i Umeå under sommaren är att man alltid har bra ljus att fotografera i, både morgon och kväll.

Så jag tänkte, varför inte ta ett par sommarbilder med en grön sminkning och liggandes på gräset utanför? Sagt och gjort la jag mig i gräset och började posera.. 

Suuurr surr.. Och då kom jag genast på nackdelarna med sommaren i Ume.. Myggor, lots of them.. Så det vart inte så många bilder i gräset..

Men dock flyttade jag upp till balkongen sen och då fick det bättre. Dem bilderna kommer i ett annat inlägg. 
johanna

fina bilder, du är verkligen vacker!
men älskar sista bilden, haha med myggan ;)

Svar: men tack så mycket! :D haha joo den e kul ;)
Vanessa Ljundahl

Elvira

Åh, gud vad snygg du är! Riktigt snygga bilder dessutom!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress