ART-BY-VANESSA

Osmart brud

 

Modell: Alicia R. /Makeup: Frida Skoglund/Nyx Cosmetics/Hår: Denise & Sarah/Salongen

 

Ja här har ni en liten teaser från modellworkshopen som jag va på härom dagen.. 

Min största förebild var där men blyg som jag e vågade jag inte säga ett ända ord till henne.. Typiskt mig såklart. Men men! Jag fick ju fotografera en massa modeller, träffa min förebild och sedan en tung goodiebag på slutet haha! Awesome! 

Jag är ju så jävla osmart också att jag glömde min kära dator hemma..  Så bilderna kommer upp om ca 2-3 veckor..
 




Erika

Tror det blir värt att vänta på ;-)
Vi längtar till du kommer hem....

mmiss

Snygg bild!

Svar: men tackar! :D
Vanessa Ljundahl

Maja

Vilken förebild vare som var där?:D

Svar: nevnarien.se :) Elin Kero
Vanessa Ljundahl

ottilia

wiooo! ser ju fantastiskt grymt ut! du är grym som kom ensam, vet ju själv hur det är när man är sådär blyg. :) det bästa med fototräffarna är att man efter att ha gått ett par år lär känna många av de som kommer dit varje år också! :)

ska bli superkul att få se dina bilder sen.

Svar: hehe tackar :3 hehe mjoo, kändes somatt alla ni va så sociala och jag inte alls var det, men fattar att ni känner varandra. mjoo får se om jag kanske kommer nästa år :D
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress