ART-BY-VANESSA

The real Pocahontas.
Foto: Jag själv// Modell: Alicia R.// Smink: Frida Skoglund /Nyx Cosmetics// Hår: Denise & Sarah/Salongen

De två första bilderna av vackra Alicia, eller som jag kallar henne "Pocahontas".

Vi sa till henne att hon liknade Pocahontas då vi fotograferade henne, både med utseendet men också med hennes hallsband av fjädrar. Hon skrattade och sa att hon kallades för det i gymnasiet, så vi var ju inte helt ute och cyklade hahah.. 

Snart kommer mer bilder. 
Olivia-foto

Vad vacker hon är!

Svar: ja visst är hon!
Vanessa Ljundahl

Elin

Sv: Ja! :D Det är sällan 2:an är bättre än 1:a. :(
Vad fin hon är! Hon ser faktiskt ut lite som Pocahontas.

Alice

Sv; Ja, det var jätteläskigt! Det ligger i Norrköping och det var verkligen sjukt spännande och en bra utställning!

http://www.upplev.norrkoping.se/titanic+2013__.html

Kul att du tyckte bilden var bra, Tack! :D

aina [fotoblogg]

Ursnygga bilder! :)

Svar: men åh tack så mycket!
Vanessa Ljundahl

Jenni

Så fina bilder!

Svar: men tackar! ;D
Vanessa Ljundahl

Anonym

Snyggt!

Svar: thaanks!
Vanessa Ljundahl

Linnea

Vilka fina bilder! Vilken kamera har du?

Svar: tackar! jag har en canon 600 d :)
Vanessa Ljundahl

Linda

Vilka vackra bilder! :)

Svar: men åh tack så mycket! ;D
Vanessa Ljundahl

fellemunk

fin blogg!

Svar: tackar! :D
Vanessa Ljundahl

Denise

Snygga bilder :D

Svar: men tackar! :D
Vanessa Ljundahl

Veronica

Var gärna med i min tävling i samarbete med runns.se där du kan tävla om att vinna saker av ett värde på 100 kr :) kram veronica

Jackie

Riktigt fina bilder!
Såg att du har en eos 600D vilket är den kameran som jag funderar på att köpa... är den värd som en första systemkamera? Alltså jag har erfarenhet av att fotografera och med inställningarna, och eos 1100D hatar jag haha ;)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Åh vad fina bilder. :) Hon är verkligen vacker!

SVAR: Tack så mycket för dina fina ord. :)
Jag förstår hur du känner... Jag älskar att blogga och hjälpa människor, men det är väldigt svårt att nå ut till fler läsare.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress