ART-BY-VANESSA

Kan inte sluta lyssna.
 
Dessa 2 låtar lyssnar jag på dagligen nu för tiden efter att jag lyssnat sönder alla andra 1D låtarna...
 
Nej det är helt omöjligt att sätta sig och plugga.. Jag tänker att jag borde göra det, jag öppnar upp dokumentet med typ 7 sidor med en massssaaaa text, sen kommer dessa jobbiga frågor med dessa suuuper jobbiga och svåra ord som gör att hjärnan mosas sönder av trötthet bara man läst en liten rad av all text. Nej usch för uppsatser, rapporter, Examinations uppgifter etc.. Usch för att analysera, skriva nyanserat och ha fint väder utanför och för att sakna sin pojkvän så man nästan dör. (okeey överdrev lite där heh) 

Nej jag får väl försöka göra som buddisterna och bara koncentrera mig på en enda sak just nu. 
 
claudia

du är grym !!.. och tack :)

Svar: Men du e grym! :D Så lite så :)
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress