ART-BY-VANESSA

Summer bring us happyness.

Fotograferade Samuels låtsas kusin Ella i helgen. Hon är så himla söt och fin och vart helt underbart bra på kort! 
 
Helgen har varit awesome, med en massa god mat, fiske på kvällen, sooova en massa med min älskade, lek och skoj och arbetar dag där jag fick äran att fotografera till en tidning. Wiiiho, nu börjar mitt CV bli fullt :)

Ska få göra en del gratis jobb senare kanske som Samuels låtsas mamma skulle kunna fixa till mig eftersom jag mest bara vill ha erfarenheter just nu så jag lättare kan få jobb. Det är jag super glad över! 

I veckan gäller det att jag klarar matte nationella i muntliga, annars kanske jag måste göra nationella nästa år.. Men det tror jag då inte eftersom jag ändå klarat rätt många prov och gjort komplitteringar. Hoppas på att jag får E iallafall. 



Ella

Tack!

Matilda Sjöblom

så fina och härliga bilder!

Svar: men tackar! :D
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress