ART-BY-VANESSA

Underbart fin reklamvideo.
 
Jag måste bara lägga upp denna video på bloggen. Inte för att göra reklam för redbull utan för att allt i denna video är perfekt. Perfekt filmad och har den perfekta musiken. Denna video får mig att känna frihet och må bra helt enkelt och jag vet inte varför. Den påvärkar mig på ett så bra sätt. Redbull har lyckats med en bra film men kanske inte reklam för just sin dryck. För jag tänker inte på dricka alls då jag ser denna video utan jag får bara upp en massa saker jag vill göra i mitt liv och hur vackert det kommer vara då jag reser världen runt och ser allt det underbara världen har att ge. 

Visst kanske jag inte har lust att hoppa fallskärm från ett rymdskepp, eller göra en loop med en motorcykel men videon ger mig underbart häriga känslor. För framtiden och för hur fin världen verkligen är, och jag kan inte göra mer än längta. längta efter då jag slutar skolan och kan fokusera på att bara vara fri. 

Jag får känslan av att jag har ett tråkigt liv. Jag sitter vid min dator här hemma i soffan medan andra gör helt mirakulösa saker med sitt liv. För mig är detta att leva, detta är YOLO för mig. 

Sorry om det vart lite personligt, men sån är jag och detta är då min blogg.

Me so wierd I knoow ;)
 
Josephine

Super fin blogg du har!
Ha en trevlig kväll!:)

Svar: tackar! detsamma :)
Vanessa Ljundahl

Rebecca

ÄLSKAR DEN VIDEON!

Svar: ja visst e dem awesome! :D
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress