ART-BY-VANESSA

Sälja designer?
Jag vill göra om min design heeela tiden. Men jag tror inte det handlar om att jag är missnöjd med den. Utan bara att jag gillar att designa och vill göra det hela tiden. 

Såååå, skulle ni gilla om jag typ gjorde olika designer och kanske sålde dem för en liten slant? För det är rätt så många som har frågat mig men känns som man vill ha något tillbaka efter allt arbete?

Ni får en bildbomd med en del designer jag gjort..  


De som är längst ner är de äldsta. Har jag utvecklats eller.. ?!
 
Rebecca

ja, kör på!

Stina

Helt klart intresserad! Den röda är jag jätteförtjust i :D Skulle den kunna säljas och för vad? :)

Svar: har kollat på andra sidor vad dem tar för designer och det ligger vid 250 ungefär :)
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress