ART-BY-VANESSA

En fotodag på stan

Fotografera Bhadra idag igen och tjänade en slant! :) 

När hon kom stylade jag henne och det vart lockigt hår med en flätkrans.. Snyggt och enkelt! Sedan sminkade jag henne och begav oss sedan mot stan för att fotografera i den fina höstmiljön vid älven! Dessa bilder vart så fina! och jag är så himla nöjd! Det kommer nog upp 2 bilder idag eller inga, vet inte just eftersom Jack är påväg hit nu och sedan kommer Linnea!!! Så får se hur det blir!

Vi hade iallfall jätte kul och köpte denna gång en massa godis :3 Det är nu ett måste om man ska bli fotograferad av mig! 

Införskaffade mig 2 nya suuuper mjuka halsdukar från Gina också då vi va på stan som belöning :) Fick lite ångest över att ha slösat 200 :- på halsdukar men kom på att jag hade en femhundring från fotograferingen hemma som väntade så då vart jag lugn igen haha.. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress