ART-BY-VANESSA

Liiiista
10 saker jag vill göra innan jag dör:
- Tatuera mig.
- Bli psykiskt stark.
- Ha bra konsition 
- skaffa barn
- Resa till London (och bo där i kanske max 1 år).
- Utveckla mina kunskaper inom att teckna.
- Rest världen runt.
- Skaffat mig en hund.
- Övervinna alla mina fobier (getingar, blod, insekter osv)
- Leva på att vara fotograf.
 
9 saker om mig själv:
- Jag bryr mig alldeles för mycket om djur och människor.
- Jag är en väldigt osäker person
- Jag har en tendens att göra andra mycket gladare än mig själv.
- Jag har svårt att säga nej till folk för då känner jag mig som världen sämsta person, fast jag verkligen inte vill.
- Jag spenderade förut heeeela min fritid efter skolan till att sitta vid datorn och kolla bloggar på BL. Nu har jag raderat alla bloggar och följer bara typ 5... 
- så fort jag vaknar kollar jag FB, instagram, bloggar osv. 
- Har börjat övervinna min rädsla för getingar! :3
- jag ändrar röst när jag är med olika personer. Om jag har en tråkig dyster röst så är jag inte mig själv. 
- Jag tycker om Disney filmer! Det får mig att må bra.

8 sätt att vinna mitt hjärta på:
- Vara sig själv.
- Va attraherande
- Kunna skojas.
- Vara ärlig.
- vara lite blyg och svår (i början iaf)
- vara positiv till saker
- ...
- ..

7 saker jag ofta grubblar på:
- Utomjordingar och liv bortom denna planet.
- Rymdens oändlighet.
- Livets mening.
- saker som hänt mig under dagen, påminner mig om hur pinsam jag varit osv och skämslite  hahah..
- Andar och parallella universum.
- Barn i andra länder
- På hur jag ska vara för att bli accepterad

6 kändisar jag tycker är snygga:
- Johnny Depp
- robert pattinson
- Donno
- Donno
- Donno
- Donno
.

4 saker jag köpt senaste månaden:
- Biobiljett
- Fika på stan
- Cocacola 
- GOOODIS.

3 saker som får mig att le:
- Jack :3
- Mina kissemissar
- fina ögonblick i både filmer och irl

 2 absolut bästa låtar (just nu):
- The girl and the robot - ?
- Am I wrong - ?

 1 hemlighet om mig:
- Jag tror jag är paranoid. Jag tror alltid att jag ska dö eller bli dödad. Blir rädd när bussar kör i rondeller, när folk går och har händerna i fickorna och ser misstänksamma ut, om någon med en stor hund kommer, eller när jag hör höga ljud eller flygplan. 

m v p h o t o s

Verkligen _älskar_ Disneyfilmer jag med! Det är så bra när man bara vill fly och undkomma från verkligheten. :'}

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress