ART-BY-VANESSA

Skolans lan
Igårkväll spenderade jag min kväll på skolan med min älskling, hans roliga kompisar och mina underbara kompisar också.. + resten av alla i skolan.

Jag såg på skräckfilm med några medan Jack spelade och hade sig med sina kompisar. Senare på kvällen samlades alla och sjöng Singstar och spelade kort osv. Jag gick också runt med Marion och Chrille och de fick mig att nästan gråta av skratt! 
Det var väldigt kul och mysigt på lanet. Speciellt då Jack var där :3 Han gör mig lycklig. 

Vi åkte hem kl 6 imorse eftersom vi va så trött, sov till kl 16.30, gick upp och käka hemmagjord pizza och ska nu snart gå och handla B&J och sen se avatar och mysa :) !!!! 
 
Imorgon ska jag först hem för att fotografera Bhadra igen och tjäna en slant, och sen träffa Linnea som e på besök här i Umeå!!! Kommer bli himla kul :) Har saknat henne jätte mycket!!
 
vad har hänt er i helgen
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress