ART-BY-VANESSA

Redigeringsvideon klar!


Här har ni min redigeringsvideo! Hoppas ni gillar den :) 
 
elenah

Skitbra video, hoppas det kommer fler :D

Svar: tack så mycket Elenah! :3
Vanessa Ljundahl

Tove

Hem och träna!

Svar: heheh! :) säg bara till om du vill ha mer videos :3
Vanessa Ljundahl

Anonym

Vart går du in början då du gör dina korrigeringar?

Svar: Jag har som inställning på min kamera att den ska fotografera i Både Raw format och JPEG format! Då jag kollar på bilderna på datorn klickar jag på Camera Raw filen bara :) Det finns inställningar på systemkameror men om du inte har en system behöver du inte redigera där, det är frivillgt. Det är mest bara till hjälp om man råkade få bilden mörk osv och det är mer skonsamt mot bilden just eftersom du i photoshop jobbar med en massa lager som gör att det tillslut kan se helt utsmetat ut, men med camera raw blir det inte lika smetigt haha.. om du förstår :)
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress