ART-BY-VANESSA

Tävling: Veckans blogg
Alma

Fint! jag är med!

Kajsa ♠

Jag är med. c:

Jennifer

Jag är med! :D

Johanna

Fin blogg :)

MissNosebleed- En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

Du skrev på min blogg för ett tag sen om att du kunde hjälpa mig med min nya design och få en länkning av min på min blogg, undrar om du fortfarande har lust med detta?
Skulle uppskatta din hjälp och om du kunde fixa en design innan jag drar till japan oerhört mycket!
Kontakta mig via min mejl om du fortfarande orkar och vill hjälpa mig!
Massa kramar Louise Nosebleed!

Svar: heej.. Jag tror inte jag hinner med att designa din blogg, händer så mycket i mitt liv just nu och sitter knappt vid datorn :( .. Sorry om jag drog ut på det men jag har väldigt dåligt minne.
Vanessa Ljundahl

ida. ♛ [fotografi och hästar]

jag är med!! :D Du tar underbara bilder! c:

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress