ART-BY-VANESSA

Aldrig mer fota inne.
Det jag hatar med vintern här i Umeå är att det bara är ljust i ca 4-5 timmar.

Och dessa timmar vill man helst typ ligga och sova om det är helg, eller så är man i skolan.. Tänkte jag skulle testa att fotografera i mitt rum med min nya vita lampa och se om den var något smått bättre än min röda. Jaaaa.. Till bilder var den bra, men nej, gillar inte lampljus. Fy.

Ville också filma eftersom det är så kul att klippa. Men det får bli imorgon. Ska se till att vakna tidigt! Antingen får det bli en tråkig natur film utan snöööö.. eller typ detalj film där jag typ filmar mig själv, typ läppar, hår, ögon int fan vet jag. Sedan klippa ihop till något fint. Jaja! Får se hur det går.

På söndag ska jag på kalas och ÄNTLIGEN få fota min nya kusin! Bebisbilder all over the place kommer det bli lovar jag er.

Förövrigt så suger telia som fått mig vänta på en mobil som aldrig kom. De sluta sälja den efter jag bestält den. WTF. Dock betalade jag inget så förlorade inga pengar. Men jag var så taggad och kunde inte vänta i en dag till och sen så fick jag reda på det där. Klick in på CDON och beställde där och som man tydligen kan betala i februari (eftersom jag e pank nu + att jag är skyldig min broder pengar + betala studentmössan) som jag då valde att göra. Så nu hoppas vi på att han är påväg!


Gaaahd. Ska int snacka mer nu! Kolla pewds och sen sova. Eller något. OMG på en FREDAG?! JAAAAAA :3
MATILDA

snygga bilder! :)

Olivia

Super fint blev det i alla fall!!

Linnea

Sjukt fina bilder :) Vintriga! Och du passar bra i mittbena

Längtar så mycket till Umeå D:

Svar: taaack :3
jaa! Jag längtar tlls du kommer!
Vanessa Ljundahl

Ellen

Vintern är tråkig på det sättet att det blir mörkt så fort.. Men fina bilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress