ART-BY-VANESSA

Följer ingen röd tråd alls.
Fy vad trött jag är på bloggar.

Hela konceptet känns numera jätte fjantigt.. Ganska ironiskt eftersom jag själv bloggar, men ah det är väl Jacks negativa åsikter om bloggare som fått mig att ändra mig antar jag.. Jag är ganska lättpåvärkad. Men antar att det är bra att jag börjar ogilla att kolla bloggar eftersom jag gör det nästan hela tiden.. Dock gillar jag fortfarande fotobloggar eftersom det är mitt intresse.

Jag ville iallafall skriva att mitt liv är ganska så chill just nu. Jag har slutat bry mig helt om folk som jag försökt bli vän med i flera år men som visat noll intresse. Jag har alltid kännt mig konstig och ja, fokuserat på fel människor och mått dåligt. Vi passar inte ihop helt enkelt, och det förstår jag nu. För när jag tänker på mina bästavänner så förstår jag att det finns folk som älskar mig och då känner jag mig inte så annorlunda längre. Man ska fokusera på dem som finns där för en och som verkligen uppskattar en.

Skolan går väldigt bra med. Gör läxorna osv, dock int i tid men jag har iallafall inte 10 olika uppgifter som jag är försenad med som i 1an och 2an... Väääldigt komiskt, just eftersom jag verkligen trodde jag skulle faila då jag vart helt uppe i Jack ett tag där i början. Sket fullständigt i skolan.. Jag dansade ju på rosa moln, allt var perfekt och jag var världens lyckligaste (är det fortfarande).. Inte hade jag tid med skolan?! Gick ju knappt att koncentrera sig haha..

Hahah.. vet int varför jag skriver det här, just eftersom jag sa att jag int skulle skriva så mycket mer. Men antar att jag ibland tycker det är kul. Det är så bra nu, och förrigår var det världens helvete, men allt löser sig. Kul. Att det kan vara så jävla jobbigt.. Man är så orolig i magen att man inte vet vart man ska ta vägen, till att man dagen efter mår jätte jätte bra. Skön känsla bara.
elenah

det blir bättre! stay strong :)

Svar: tack Elenah :3
Vanessa Ljundahl

jim

Blogga om du vill och om du inte vill så gör det inte :) vill du prata om något eller ha hjälp med läxa så hör av dig :)

Svar: men vad fin du e :) Tack Jim! Detsamma :) Men det vet du redan :)
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress