ART-BY-VANESSA

Ny header.
Kämpat mig fram med att hitta en slideshow header som flyttar bilderna åt sidan i ett bildspel. Snyggt! Och genom min kära pojkvän har jag lärt mig ett och annat knep. Så nu fixade jag det äntligen!

Har suttit från kl 4-5 till nu.. visst har jag gjort annat men har mest hållt på att försöka fixa headern.
Nu är jag nöjd! Har letat efter koder i flera veckor.
Jag begav mig också till willys och köpte allt annat utom godis haha.. Jag hade tänkt försöka sluta med det och nu har jag hållt mig i två dagar. Killen är då mer duktig som varit utan cola i snart 2 veckor. Stongt!

Sitter och sjunger disneylåtar, kollat awkward, julkalendern och bara chillat. Skööönt.
johanna

Snyggt, det är riktigt snyggt med en slideheader! :)

Svar: ja eller hur! :)
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress