ART-BY-VANESSA

Om fredagen och julgranen.
Fredagen var härlig. Älskar att umgås med grabbarna och min älskling.

Jag känner mig accepterad och gillad haha.. Vi hade munchkinkväll (ett kortspel) och liiite filmkväll. Det var mysigt fast jag inte spelade så mycket, men det är okej, gillar bara att vara i deras sällskap.

Jag vaknade upp idag med en väääldigt trött pojkvän. Även fast vi alltid somnar samtidigt så vaknar jag alltid först. Alltid.. Så det är alltid han som blir pussad på och väckt på ett mysigt sätt medan jag vaknar med mig själv. Alldeles ensam haha.. EN gång har han vaknat före mig, och det var det mysigaste sättet jag vaknat upp på någonsin. Hatar att vara så lättväckt. men men.. när vi vaknat for vi på kalas eftersom hans lillebrorsa fyllde år. Tårtaaaa och julmust.

Och nu är jag här hemma med mamma som nyss har klätt julgranen med mig. Jag har också filmat och det kommer jag jobba med nu. Klippa fiiilm! Det är så kul! Och en till kommer efter jul då jag filmar vår julafton igen. Filmade förra året och den vart bra. Ska se om jag utvecklats ;)
jim westman

klart vi acaccepterar dig :) du är ju super kul att vara med :)

Svar: :3 tack detsamma Jim :)
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress