ART-BY-VANESSA

På kalas.
Ja.. Bilderna vart väääldigt brusiga trots att jag hade 1,8..

Dock hade de inte så många lampor på så jag fick köra på hög ISO helt enkelt. Men gud så söt min nya kusin är!
Ska hem till morbror senare och fota honom då det är ljust och fotovänligt! Och han har blåa ögon!!! Äntligen en unge som inte har bruna ögon i den här släkten..

Inte för jag tycker det är fult eller nått med bruna ögon, jag vill gääärna ha bruna ögon, men blåa har jag aldrig fotograferat förut. Dock kanske han får bruna sen.. (HOPPAS INTE!)

Det kommer iallafall mer bilder senare. Väldigt många på min nya kusin :) Tog ganska många.. Men det är bara kul! Jag har inte fotograferat kalas på länge.
Jim Westman

Väldigt fina bilder :)

Jim Westman

Väldigt fina bilder :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress