ART-BY-VANESSA

Lovely Sunset

Nästan varje kväll här i Kungsbacka har det varit vackra solnedgångar.

Och nästan varje dag har jag joggat ner till viken och sedan hoppat i och badat! Fatta hur friskt det känns och hur fri man känner sig. Skulle kunna sitta och göra Yoga där om det inte var för alla bromsar som genast surrar runt om mig då jag kliver upp ur vattnet. Varför finns dem? Vad gör de för nytta? 
Nej en sak vet jag, och det är att jag är lycklig här, just nu, i detta ögonblick. 

För dig som ville se hur jag redigerar, så har jag gjort klart filmen men jag har inte WiFi här nere i Göteborg så kan ta ett tag innan det kommer upp! Håll ut! :)
 
 
♔ m v p h o t o s

Oooh så fina bilder! Du är så oerhört duktig *o*

Svar: haha men tack så mycket :) Vad du e snäll :3
Vanessa Ljundahl

Sofie

Oh herreguuud vad vackert!!

Svar: tackar! :)
Vanessa Ljundahl

Denise

Härliga bilder :)

Svar: tackar! :)
Vanessa Ljundahl

Hanna

ojj vilken vacker plats! och bilder såklart :)

Svar: ja fast den har ett roligt namn som inte passar .. Fläskviken haha.. Men tack så mycket Hanna :D
Vanessa Ljundahl

Rebecca

vackert!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress