ART-BY-VANESSA

Vintage

Jag har idag städat hela dagen och rensat en massa böcker, gamla skolböcker, minnen osv som jag inte behöver men som jag alltid trott att jag kommer behöva.

Alltså ni fattar inte hur sparsam jag är på saker..
Jag tänkte liksom idag då jag skulle slänga en gammal bok om hästar att de här skulle vara bra om jag skaffade mig en häst i framtiden..

För det första så hatar jag hästar, eller visst de är väldigt fina att titta på men jag är rädd för dem och då blir de onda!
Så är det ju med alla djur men de är ju så stora... haha.. Men iallafall, nu sket jag i vad jag tänkte och slängde allt skräp jag samlat på sen jag gick i 6års.. Känns skönt, och ska sedan till myrorna och lämna en massa böcker! 

Jag rensade också alla mina smycken som jag har, och ja, det ni ser på bilden är bara en fjärdedel ungefär.
Resten ligger i en påse gömd i mitt rum.. Jag bestämde mig att sno mammas smyckesskrin (jag frågade henne hehe, så dum e jag int.. ) som är gjort av koppar! Ni ser insidan av den hur blank den är.. Så blank kommer den bli efter att jag putsat den senare! Den passar mycket bättre i mitt rum nu då jag har blivit helt förälsad i bronze och koppar! 


 
Malin "Pinkpiercing" Johansson

Åh vilka fina bilder! :D

*svar:* Åh tack så jättemkt!
Vad görs? :)

Svar: men tackar! :D nää just nu sitter jag bara och svarar på kommentarer hehe, ska snart sova! vad gör du själv ?
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress