ART-BY-VANESSA

Kulturnatta 2013
Lite fiina blommmoooor.. 

Hade en sådan då jag var liten, en rosa, som hängde på min vägg i mitt rum.. Var tvungen att ta bild. Nostalgi. 

Galna Jesper och vi äter bufeeeé omnoomnoomn!!

Min älskade

De kom bra överens.. Vart väldigt förvånad haha. 

Några randoms ville vara med på kort haha.. Gjorde min dag. 

Så vacker. 

The creeep.. hahah

Beeest friends fooorevaah

Vi träffade sedan Linnea, Oskar och Stina nere vid hamnen! Hade super kul tvingade Oskar och Linnea att stå modell hoho! De är ju så fina tillsammans. 

Min fina apa till pojkvän 
Det fina underbara paret leker Rose och Jack.. 

Detta är bilderna från min kväll på kulturnatta. 
Hade väldigt kul, och jag vill tacka alla som var med mig. Ni gjorde denna kväll underbart kul och mysig. 
Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Så sjukt fina och härliga bilder :D!!
Verkligen underbara!!

Längtar tills kulturnatta i Uppsala!

Svar: men tackar! :D Jaha ofta ni också har det ?? ;D
Vanessa Ljundahl

yeah boy

Sista bilden är otroligt bra!

Svar: haha tackar älskliiing :)
Vanessa Ljundahl

Anna Röd - Nörd & Filmskapare

sv: Tror de flesta städer har kulturnatta :D, dem har det i Karlstad också iaf

Svar: aahaa haha didn't know ;O
Vanessa Ljundahl

Rebecca

åh oscar-och-linnea-bilden, så underbar! vilket ljus!

Svar: men tackar! :)
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress