ART-BY-VANESSA

Oredigerad vs. Redigerad
Här är alltså före och efter bilden på Oskar och Linnea som jag tog för ungefär en vecka sedan då vi var och lanade.

Dessa bilder ska jag ha i ett projekt arbete i foto som ska förmedla "vardagsflykt" och jag valde att kärlek. Idag är jag lite depp, vet inte varför men är bara så ibland haha.. Fast dagen har varit underbart bra, inget fel på den. Har fattat en massa viktiga beslut och vet nu hur jag ska göra för att just vara lycklig. Man har ju en underbar pojkvän som alltid säger rätt saker då man är ledsen.

Kanske mest är såhär för att mamma jobbar kväll och känner mig ensam och jag egentligen borde plugga.. Men gaahd vem orkar det egentligen! Jag vet att jag måste så ska väl sluta skriva nu och börja ta tag i livet och plugget! HARE
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress