ART-BY-VANESSA

Socker söt!

Hahha, min kusin är ju den sötaste som finns! 

Jag: Ceasar! Skratta!! Skratta!
*Ceasar skrattar för fullt och kollar in i kameran samtidigt som han fejkskrattar om och om igen, bara för att storkusinen ska få sina bilder och bli nöjd haha* 

Gillar verkligen 4e bilden eftersom han ser galen ut, typ som "JAJA är du klar nu med att ta bilder snart så jag får smaka mer glass!!!" Han är ju verkligen ett godistroll haha, när geléhallonen kom ut ville han bara ha mer och mer, och tog varje gång en hel näve. Glupska unge. 

Den maffiga glassen som jag själv inte slösade pengar på orkade jag inte äta upp. Den var helt enkelt för stor för att få plats i min mage haha.. Dock var kladdkake bitarna väldigt roliga att hitta och äta upp! GOTT. 
Amanda

Åh, dina bilder är så fina! Wow alltså! :)

Svar: men åh tack hahah!
Vanessa Ljundahl

FannyFredrica - [Fotografering]

Åh så söt han är! Riktigt fina bilder! :)

Svar: ja visst är han ! :D Tackar! :)
Vanessa Ljundahl

Kajsa :)

Gud så gullig! :)

Svar: ja visst e han ! :D
Vanessa Ljundahl

Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Men vilken sötnos ^__^!!!
Vilken fin ny design du har :D!!

Svar: ja visst e han galet söt!! xD .. men tackar !Trodde inte någon skulle märka ;)
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress