ART-BY-VANESSA

Då alla är på halloweenparty..
.. passar jag och Cicci på att bara sitta hemma och måla naglarna (Med mina 2 nya nagellack som jag fick med veckorevyn prenumerationen!), dricka te, dricka cola och prata en massa om hemligheter och roligheter.

Det är så det ska vara och jag har saknat henne så mycket. Saknat att bara sitta såhär och bara prata och vara mig själv. Just eftersom jag har haft så svårt för det med alla här i Umeå. Fast med Jack känner jag mig lika speciell och mig själv med så det är skönt.

Iallafall så har vi ju inte bara suttit såhär heeela kvällen. Jag vaknade upp bredvid världens vackraste människa (Jack hahaha).. Kollade film och mös tills han sedan drog sig hemåt, Jag och Cicci for till stan och åt på Allstars! Därefter såg vi på bio.. Det vart Thor the dark world som var så bra så bra!

Sååå inte sååå himla dålig dag, är rätt nöjd ändå ;) .. Imorgon ska jag fotografera Cicci, kolla alla fina ljus på kyrkogården och träffa Jessica :) .. Mys.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress