ART-BY-VANESSA

Dagen i bilder.

Bilder på mig som Cicci tog då vi väntade på bussen.

Gud vad knäppt det kändes att inte vara uppstaylad eller nå sånt eftersom jag alltid brukar vara det på bilder. Här har ni vardags- Vanessa helt enkelt. Och ja, mitt hår ser ut som jag vet inte vad på bilderna men men haha! Det är inte tänkt med de där blonda fläckarna men men. Får skaffa mer färg.
Vi åt sushi, shoppade och besökte sedan kyrkogården med Jessica.. Det var verkligen vackert men sorgligt. Jag har ingen nära som är död som tur är men det var ändå jobbigt att se alla människor som lade ner en massa ljus överallt på sina nära käras gravar..

Jag fotograferade en massa och kom sedan på att det vore nog vart bäst med ett stativ eftersom det var så mörkt, så vad gör man då? Joo, ställer kameran på ett broräcke ovanför en liten ankdam mitt i kyrkogården (och hade såklart kameraremmen runt halsen!) och ställer slutartiden på 5 sek! Det vart sååå mycket finare.

Som Twilight galningar vi är ska vi slå oss ned i min säng och kolla på Breaking dawn part 1 & 2 med lillebrorsan framför en massa godiiiis och Cola. Imorgon åker Cicci hem.. 
 
henrietta

ja himmelen blev ju hur fin som helst på bilderna!

Sofie

åh så fint! det är så vackert med alla ljus som är tända på kyrkogårdarna nu! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress