ART-BY-VANESSA

Du & Jag
Sitter en lördagskväll och pluggar! Duktig som jag är.

En massa disneylåtar peppar mig samtidigt som jag blir ofokuserad då jag inte kan sluta sjunga med hah.. Jobbigt läge! Men men, har gjort en gammal svenskauppgift färdigt och skickat in, och nu har jag bara NK uppgifter kvar!

Tänkte, vilka bilder ska jag ha till dessa inlägg..? Och eftersom jag tycker det är för himla fjantigt att ta kort på sig sjäv då man typ pluggar, äter eller nå liknande så fick det bli kissen som fick va med på porträttbild istället! kunde inte bli bättre.... Jag och Simba är bästavänner. Även fast hon rev mig lite då jag knäppte bilderna så vet jag att hon älskar mig ;) .. Jag ger henne trots allt mat. Då måste hon ju älska mig?!

Nääääääää nu ska jag plugga vidare allihopa! Och förhoppningsvis så blir jag klar med allt ikväll. skönt. tvätten har jag också tagit tag i! Fan vad bra jag e idag!
Nora

Åhh så mysig bild!! :)

S A R A -foto & vardag

Jättefina bilder och så söt kisse :D

Fotograf Annie

Myskatt :)

Duktig du är som pluggade på en lördagskväll :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress