ART-BY-VANESSA

Ett meningslöst inlägg.
 Följ min instagram: @vassemupp
Jag sitter här, i Jacks rum medan han sover och jag har absolut ingenting att göra.

Visst har jag läxor att göra men det är inte samma sak. Jag vill gå och pussa på honom men jag vet att han inte är så kul att väcka. Jag vill också gå och lägga mig bredvid honom men då har vi det stora problemet med att jag inte är ett dugg trött. Jag hatar att inte kunna gå och göra som jag vill. Jag vill antingen vara hemma eller så vill jag att han ska vakna. Och nu är det nog för sent att åka hem, + att det säkert inte är så kul då man vaknar upp och ens flickvän är borta haha.. Jag vet inte varför jag skriver detta, men jag har tråkigt.

Jag har iallafall gjort en massa idag. Utvecklingssamtal, hälsat på brorsan på sjukhuset, varit på ungdomsmottagningen, och alla dessa resor gick på skolkortet så slösade inga pengar alls på bussbiljett! Awesome!


Nu vart jag visst trött. Sååå hejhopp och gonatt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress