ART-BY-VANESSA

Följ min Deviantartsida.
Genom att klicka på bilden kommer du till min deviantart, där jag från och med nu nog kommer uppdatera mer på.

Jag har låtit den stått och ruttna i ett år eller två.
Har laddat upp en bild då och då men har inte riktigt fastnat för det varit så jobbigt att ladda upp bilder men nu så har dem gjort så man kan ladda upp många samtidigt.

Men jag köpte igår premium membership som jag tänkte testa och då blir jag mer peppad på att ladda upp bilder där. + att man kan göra en massa grejer på sin egna sida som ni ser ovan. Mina bilder får mer uppmärksamhet med Deviantart, eftersom jag kan publicera dem i olika konsgrupper. Och jag lär mig samtidigt mer engelska!
Kajsa ♠

Fattar ingenting av dA men har det iaf :'D

Svar: aah vad heter du ? :)
Vanessa Ljundahl

Kajsa ♠

ekmdahl :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress