ART-BY-VANESSA

För att jag är så jävla bra!
Världens goaste chips, världens goaste godis och världens goaste drickor.

Jag har rätt att feta mig idag, att få belöna mig. För jag höll tal inför klassen och det gick jätte bra! Är så jävulskt stolt över mig att det inte går att förklara. Fick nästan bara bra feedback från lärarna.

När jag gick i grundskolan vägrade jag att ens läsa ett ord ur en bok då vi hade höguppläsning. Nu tycker jag det bara är kul. Man känner sig så bra bara. Vist hatar jag att bli generad osv men det är inte hela världen. Nää jag e awesome.

Det roliga är att då jag alltid ska ta fina vardagsbilder eller stillbilder, så måste jag städa heeela mitt rum. Fast det inte kommer på bild haha.. Jag är knäpp.


Hade också världens bästa pojkvän igår som gjorde överrasknings middag till mig. Fy vad söt han är. Och han är min, bara min :3 Bara så ni vet liksom.
stina

Men gud så gott!:D Vill också ha godis!

Linnea

Mysigt! Ska köpa MASSOR av godis nästa gång jag skrivit ett prov :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress