ART-BY-VANESSA

För länge sen.
Hade tänkt redigera 4 bilder till men hade inte orken. Denna bild fick all uppmärksamhet. Lilla lilla Nicholas som jag saknr otroligt mycket. Och hans mor såklart!

Jag har funderat mycket och jag ska sluta skriva om mitt liv här i bloggen.
Jag har så jävulskt många tankar som flyger och far i huvudet och jag vill egentligen bara skriva ut dem. Men inte här såklart. Testade få ut allt i en dagbok och det funka såklart inte längre..

Jag har fått blogghjärna och det gör att jag anpassar allt jag skriver som om det ska synas för en massa personer. Så därför ska jag sluta skriva för jag vill kunna oanpassa mig. Jag vill våga få ut allt i en dagbok för jag älskar att skriva dagböcker. Har flera stycken i min minneslåda.. Men sen kom datorn och allt det försvann. SUCK.

Har också slutat vara kreativ, och det suger! Jag vågar inte göra som jag vill och jag stör mig så mycket på det! SÅ! Från och med nu så kanske jag inte kommer vara så aktiv eftersom jag bestämt mig för att inte blogga om allt jag gör utan bara göra för det är kul.

Tack o hej! Nu ska jag bada!
Peder Andersson

Hur får du så bra bilder med din Canon EOS 600D??... Har också en 600D :/

Svar: för det första: Tack :) Och sen så vill jag bara säga att det int typ beror på kameran. Mest fotografen. Menar inte att du är en dålig fotograf men kameran är bara ett verktyg. Det är du som skapar liksom.
Vanessa Ljundahl

Peder Andersson

Jo du har helt rätt.. Gäller väl att träna, funderar på att ta mig in på ett fotostudio, eller göra en hemma :P

Svar: hehe :) va samma jag med först, typ ville ha den bästa kameran, men sen såg jag en video då de tog underbara bilder med en vanlig mobilkamera.. Så ja, visst man får bättre skärpa och kan ställa in saker bättre men det är väl mest fotografen som gör "jobbet" :)
Vanessa Ljundahl

Isabella Berger - Fotografi

Åh vilken galet fin design du har! :D var bara tvungen att säga det, älskar färgerna och ja… allt! Så fint!

Fotograf Maria Carlsson

Jättefin bild!!

Kör ditt eget race och gör saker DU mår bra av så kommer du långt. :)

Svar: Tack Maria! Detsamma! Dina bilder är underbara :)
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress