ART-BY-VANESSA

Gymnasiearbete: Jag som kärlek
Som rubriken lyder så är detta min sista bild i serien "kärlekens alla steg" eller något sånt. Tror jag ska välja första bilden. Gillar ögonen.

Nää nu ska jag ta mig ett bad och sen sätta mig ner och måla naglarna och rita tills Linnea kommer. HADE!
Anonym

jag tycker 4e bilden :) men du borde ha varit mer glaad. man är ju glad när man är kär :D

Svar: hehehe jooo :) Fast det är mest typ färgerna som ska typ visa känslorna :3
Vanessa Ljundahl

aina [fotoblogg]

Himla fina bilder! :)

Denise

Älskar alla bilderna!
Grattis i förskott!!
Blir själv 20 på onsdag och är stressad över det. Tänker på hur tiden börjar rinna iväg!! xD Snart sitter man 70 år på en trapp och klagar på dagens ungdomar :P

Svar: men åh tack så mycket! :D haha tack :D Detsamma ju ! hahaah ^^
mjoo hahaha man blir ju jätte stressad xD
Vanessa Ljundahl

Wilma

Gud så vackra bilder!!

Rebecca

Jättefina! Den första bilden är min favorit :)

Vilken teknik använder du för att ändra hårfärgen i Photoshop förresten?

Svar: Min me! Och tack!
hm.. brukar använda hue & saturation och ändrar färg längst upp och lägger på mättnad om det behövs. Också använder jag selective color och försöker få fram färgen jag vill ha genom relagen, och ta bort min vanliga färg också typ :)
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress