ART-BY-VANESSA

Inredarn´ Vanessa.
Jag har spenderat de närmaste dagarna med att göra om mitt rum. Jag köpte i förrigår en vit lampa som jag bytte ut mot min röda, just eftersom vitt gör allt så ljust och fint. Älskar vita rum, och mitt rum såg mest rosa ut innan... Jag tog också bort min stora röda matta som bara drog till sig en massa damm och katthår. Så den var mest grå i efter någon vecka. MYS..

Iallafall , den första bilden är en massa ramar jag köpte förra sommaren och som jag ville ha mina egna bilder i. Men det ända problemet är att jag inte har en skrivare. Så nu har jag kommit på en bättre ide. Jag har tänkt rita små teckningar och ha dem i ramarna, just så som jag gjorde med "I love you" bilden. Vet inte vad de andra bilderna ska innehålla.. Kanske något fint citat eller något?

Jag beställde också hem instagrambilder från printasquare, och ja jag älskar djur. Men tänkte först beställa dessa bilder och sedan nästa gång kanske beställa bilder på tex vänner, mina egna fotobilder, citat osv. Men ja, jag tror detta kommer bli awesome! På det hela har jag flyttat om i rummet också. Lagom till jul!


En kul sak som hänt är att jag igår efter att ha betalat 650 :- för att ha lagat min skärm på Iphonen, tappade jag den i toaletten.. Fatta om jag är less.. Har lagt den i ris och väntar på det bästa. ajaa..
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress