ART-BY-VANESSA

Ny design och morgonbilder.
Gillar ni den nya designen? Det gör jag.
Dock ska jag ändra headerns bilder eftersom jag tagit mer nya bilder på mig som jag gillar mer.

Dessa bilder har jag som skoluppgift. Vi ska ta 3 bilder typ.. Eller 4.. Donno, på samma ställe under typ morgonen, dagen och kvällen. Jag tror jag ska välja någon av dessa. Vilken tycker ni?
aina [fotoblogg]

Din nya design är jättefin :)

Elsa

WOW vilken fantastisk design, skall medge att jag är lite avundsjuk ;)

Anonym

På den första så ser man ju att man är på väg någonstans och på den andra tror man att något ska hoppa fram ur skogen! Beror ju på vilken du blev nöjdast med :)

Linnea

Det vad jag som skrev, haha

Sarah

Designen blev jättefin!
Oj va svårt, båda är sjukt fina men jag älskar bokehn i bakrunden på den första och fokuset. Den andra är lite små-creepy med röken/dimman och mörkret i skogen. Man vet inte riktigt vad som finns därinne. Gillar båda skarpt men tyker nog att den första är finast, älskar bokeh haha :)

Emma

Jätte fina bilder! Och den nya designen blev super snygg! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress