ART-BY-VANESSA

Upp och ner, ner och upp..
Enda sen jag kommit hem från skolan har mina känslor lekt berg- och dalbana..

Jag vet inte vad det är men ena stunden tänker jag hur positivt somhelst, och sen bara dalar det ner och jag får de negativaste tankarna som typ existerar på denna jord och sedan blir jag bra igen. I know it's a girl thing för ah.. jag är van och jag vet hur jag funkar, men iallfall!

Jag har träffat Jessica, min fin fina vän som alltid orkar lyssna på mig och mitt babbel, jag fick också krama ihjäl Molly (hennes hund) och sedan farit till Willys och stått och velat mellan alla sorters glassar i en kvart eller så, tills jag sedan kom fram till att jag inte alls var sugen på glass, utan det vart annanas och mööörkchocklad med pistagenötter = PMS mat! haha..

Nej, tänkte kolla Bridget jones i min ensamhet. Nej nu skämta jag, jag har ju björnfilten som jag fick av killen min, och min röda fina onepiece och kissemissarna! Detta kan nog ersätta Jack... Iallafall för ikväll.
Linnea

Jag finns här för dig! Bara att ringa/smsa precis när du vill <3

Kommer till Umeå om exakt en månad :)

Svar: Tack gumman! :)
tror det är p-pillerna.. ska nog sluta.

Ja vad bra!
Vanessa Ljundahl

henrietta

det är inte alls en girl thing!! det är ju endast mänskligt :) kan ju kännas bättre att veta att man inte är ensam om det tänket dock, för jag känner igen mig... kram!

Svar: Jag vet att det e en girl thing. Vet hur jag e och har varit och snackat med sjuksköterska osv.
Vanessa Ljundahl

Olivia

Snygga bilder!

henrietta

aaah, trodde du menade att du mådde dåligt på ett psykiskt sätt som bara tjejer kunde...menade inget illa, ville bara peppa!

Svar: Haha jaha, men förlåt för det lät dumt eller nå, menade inte så :)
Vanessa Ljundahl

Emma - Pluggar till FOTOGRAF

Lite småläskiga bilder men superfint!!

Svar: heheh tackar! :)
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress