ART-BY-VANESSA

Andra snön.
Vi har redan fått vår första snö för ungeför en vecka sen.

Men jag tyckte inte den räknades eftersom jag själv mådde rätt dåligt den dagen och inte brydde mig så mycket om att det snöade (oacceptabelt!). Så idag fick jag mina "första snön glädjefnutt." 
 
Idag är jag ledig och ska egentligen jobba med gymnasiearbetet, men jag är inte alls sugen. Men måste väl antar jag. Jag gillar heller inte min idé men man får inte hoppa fram och tillbaka hela tiden tydligen.
 
Mitt liv känns ganska chill just nu, har en pojkvän som jag är hopplöst kär i och som också känner samma sak för mig, jag känner att jag har mer kontroll över plugg, och jag kommer snart få mer pengar så jag kan sprara ihop till en iMac som jag velat ha i några år nu, allt känns bra med kompisar just eftersom jag inte längre bryr mig om jag förlorar folk eller inte, man hittar nya. Och snart kommer Cicci, jag fyller år och snart är det höstlov, julafton, nyår och en mass kul man kan längta till! Life is awesome 
 

johanna

Snö redan?? här "hotar" dom med snö imorgon, men jag hoppas det är falskalarm, är inte redo för snö än!

Svar: men snö som är så himla mysigt! Så magiskt och vackert :)
Vanessa Ljundahl

Rebecca Wahl

hej, hur gör du när du "fångar" snön på bild? sätter du skärpan och chansar på att det blir en bra bild? :) (om du fattar vad jag menar)

Svar: har nu gjort ett inlägg om det på min blogg :)
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress