ART-BY-VANESSA

Bröllopsmanikyr och 2 månader.
Jag vet inte, men när jag tittar på mina nygjorda naglar tänker jag på bröllop hah.. (Och nej jag ska inte gifta mig ;).. )

Jag har ännu int orkat gjort på andra handen och denna "design" har jag jobbat på sen i onsdags.. Jack kom till mig då och då hann jag inte göra klart och igår var jag med Silje. Men nu är den klar!

Idag blir det inte så mycket mer uppdatering för jag och Jack firar 2 månader! Så snart ska jag fara hem till honom och övveraska honom (dock vet han om det men han sover.. såå lite överraskad blir han väl.. )
Jag ska sedan fara till min lilla kusin och fotografera honom! Det har jag ju inte fått tillfälle att göra än... Sedan mot H&M för att handla jacka, sen äta och sedan bio troligtvis. Och sist men inte minst så kommer Cicci ikvälll!!!!!!

Känns som denna dag kommer bli bra!
Ida-foto

Så fina naglar! :)

Svar: tack :)
Vanessa Ljundahl

Esmeralda

Vad fina naglar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress