ART-BY-VANESSA

En vanlig morgon å' planerna som inte vart av.

Fina katt som gör oss sällskap vid frukosten.

Och ja hon får sitta på bordet, och nej hon hårar inte.. Hon är typ den mest perfekta och mest renligaste katten som existerat. Åh vad jag skulle vilja tävla med henne i en kattutställning.. Men har knappt orkat ta mig till datorn för att ens googla på hur man går tillväga, jag är en lat människa jag vet.

Min och Jacks två månadersdag vart helt emot planerna och vi gjorde ingenting av allt det där som jag skrev som lät så himla perfekt och originellt för en tvåmånadersdag. Istället mötte vi upp Jim och hans tjej på stan, drog till Max där Jack käka bugare osv, jag klämde i mig en hallonpaj (SÅ GOD!) trots att jag inte alls var så sugen men bara för att jag äntligen har pengar att spendera (så är jag..). Sedan drog jag med mig Jack mot hans vilja över halva stan för att shoppa en del saker, kollade om det gick något på bio och icke, inte ville han käka på stan heller!

Så vi bestämde oss att vi skulle mysa hemma istället och så vart det. Ingen mat på stan, ingen bio och inget besök hos min morbror och nyfödda kusinen. Det vart pizza, hemmakvällsgodis, pucko, cola, någon film som jag verkligen inte kommer ihåg och sedan en långpromenad mot lassa för att hämta cicci som kom med bussen från sthlm. Det dög för mig, fast jag först vart lite sur just eftersom det är sån jag är. En väldigt envis person helt enkelt. Men det gör inget då man har någon som gillar en ändå, trots alla mina brister.


 
Elise-Fotoblogg

Riktigt vackra foton och vacker katt, tycker definitivt att du ska ställa ut henne! :D
Det lät ju som en ganska mysig dag i alla fall trots att det inte blev som planerat även om jag förstår att det är lite tråkigt när saker inte blir som de var tänkta :/ Kram! :)

Linnea

Bilderna fångar typ hur mysigt det är att vara hos dig!

Saknar dig jättemycket här

Svar: Saknar dig med :')
Vanessa Ljundahl

♡ Hanna Andersson ♡

Älskar hårfärgen i din header! Är det din naturliga färg eller har du färgat? Hur som helst, riktigt snyggt! :D

Esmeralda

sv: jaa testa och säg gärna vad du tyckte :)

Felicia

men åh så söt katt!

Anonym

Den sista bilden på katten är typ den finaste bilden jag har sett i hela mitt liv. *dör*

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress