ART-BY-VANESSA

Fin fina Linnea.
Foto: Jag // Modell: Linnea Ärlestig // Make-up: Jag // Styling: Jag
 
Fotograferade denna brutta idag! Fin fina Linnea, som borde bli modell! Eller hur?! 

Hon sov över hod mig från fredagen till lördagen och vi gjorde en massa kändes det som. Jag fick ju mina nagelgrejer så vi satt och höll på med att måla naglar ett tag, eller ja, jag gjorde linneas och mina naglar. Kodade lite på hennes blogg som vart klar idag, och sedan satte vi på Portkod 1321 och njöt. Sveriges bästa serie heltklart! Sedan vart det skräckfilm! Possesion.. Scary.

Och idag tog vi oss ut i kylan och fotograferade porträtt till hennes header. Och ja, jag fotograferade för jag tycker det är kul! Imorgon ska min finaste komma hit och jag saknar honom som en galning. Jobbigt att vara ifrån honom men samtidigt bra eftersom man då saknar varandra. 
 
Annika

Underbara känsla och ljus i bilderna!
Lyckas inte fylla i min mail och bloggadress tyvärr men hoppas att det funkar ändå. :)

Svar: tackar :) din bloggadress kom med iallfall! :)
Vanessa Ljundahl

Alice

Vad fina bilder! :)

Adine

Jättefina bilder!

Maria

Vad fina porträtt! Gillar ljuset :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress