ART-BY-VANESSA

Förhandstitt på mitt gymnasiearbete.
Idag tog jag mitt andra foto till mitt gymnasiearbete och det andra tog jag för kanske 2 veckor sen.

Jag vaknade kl 8 och kände då att de va lika bra att kliva upp. Det var också fint väder och det har det inte varit på ett tag så därför beslutade jag mig för att ta mig ut och fotografera den andra bilden till min samling. Den sista bilden är kärlek och alla dessa bilder ska sammanfatta de olika stegen i att vara kär typ..

Det var en cp dålig idé och därför har jag nu ändrat den, och ska göra detta + en tidning med makeup tutorials, mer porträtt och ja, har inte riktigt bestämt allt än. Men en tidning skulle vara kul. Jag ville ändra på mitt arbete eftersom jag kände att det var för enkelt. Vet dock inte om jag är helt nöjd än med dessa bilder men ja, kommentera om ni tycker jag borde lägga dit mer.
Fotograf Maria Carlsson

Sjukt snyggt! :)

Svar: tack! :D
Vanessa Ljundahl

Denise

Dom blev coola :D

henrietta

wow, superfint fotat och redigerat!! blir helt tagen, duuuuktig!!

LORISSA LOVEBOMB

Jag tycker att det var en jättebra idé :D

Sannah - Foto

Guud så himla fint, kan inte sluta titta på bilderna!!:)

Karro & King :)

Kul med lite tema när man ska fota :)

Tess

Riktigt coolt! :) Kram

Emma

hade varit grymt kul om du kunde hjälpa till med min design!? :)

Svar: jag hjälper gärna till men då vill jag gärna ha en liten slant eller något. Om du förstår ? :)
Vanessa Ljundahl

Frida

coola bilder du tar :D kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress