ART-BY-VANESSA

Höstnaglar.

Hur nöjd som helst och det är nu det finaste nagellack jag äger.

En sak jag insett är att man aldrig ska förlita sig på personal i affärer. Jag frågade om de hade matta nagellack för att jag såg att OPIs var slut fast trodde de kanske hade den matta på ett annat ställe.. Men då visar hon ett annat som heter Trind och ba "den är min absoluta favorit!" och ja, jag tar den.

Testade den ovanpå ett annat nagellack eftersom jag ville få det matt, och funkar det? nopeee? Det ser bara ut som jag haft på ett annat vitt nagellack.. Vart jätte besviken just eftersom det kosta över hundralappen.. Men dock var det bra för naglarna så var väl bra :) 

Har varit med om det här förut då jag var på makeupstore och frågade om primer och nu hade jag läst på själv och de visade en helt annan än den jag läst på om. Jag frågade om det inte va denna som va primer och då sa dem att det inte stämde fast det stod primer på namnlappen också.. Visst är det kanske inte deras fel, jag vet inte. Men nästa gång ska jag läsa på innan jag köper saker. Man kan ju inte lämna tillbaka ett använt nagellack?


 
Madelene Englund

Supersnyggt nagellack var det i alla fall och snygga bilder:D

Svar: tackar! :D
Vanessa Ljundahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress